Wednesday, August 11, 2010

konvokesyen day..8/8/2010



Setelah sempurna sudah 3 tahun aku di bumi ilmu UKM, aku kini dengan rasminya bergelar graduan UKM..syukur di atas rahmat dan izin Ilahi..dengan atas keizinanNYA jua aku berada di sni.. ma dan abah di kampung turut serta di dalam majlis konvokesyenku..di samping putera-putera abah..abang long, abang ngah serta dua orang adikku turut sama mengucapkan tahniah di atas kejayaanku ini..terima kasih keluargaku..tidak dilupakan keluarga pak adik yang sudi datang mengucapkan tahniah kepadaku..

terima kasih kepada guru-guruku dari sekolah maahad Syamsul Maarif,..lecturer-lecturer UKM, dan sedikit terkilan apabila penyeliaku..prof madya dr.Nidzamuddin Sulaiman tidak dapat menghadiri majlisku ini...



terima kasih kepada sahabat-sahabatku di UKM ini yang tidak pernah jemu setia menemaniku..menghadapi suka dan duka di alam belajar..mengenal erti sape teman sape lawan, menasihatiku..dan bersama-sama denganku dalam menempa kejayaan..all the best untuk sahabat-sahabat yang menyambung master di UKM, hidayah dan zuriyati.. kepada nik mazira, suhaibah, sakinah., insyaAllah ada jodoh kita ketemu lagi, sesungguhnya ukhwah itu akan terus menwangi diabadikan dalam sejarah lipatan hidupku..

1 comment:

Unknown said...

tahniah. selamat berbakti untuk agama, bangsa dan negara.