Friday, January 29, 2010

ayat-ayat cinta from Maher Zain

Aku memuji Allah kerana memberi dirimu kepadaku..
Kau menemukan aku pulang dan belayar dengan aku.
Dan aku akan berada di sini bersamamu..
Sekarang biarlah aku memberitahu kepadamu,
kamu telah membuka hatiku
Aku selalu berfikir bahawa cinta itu salah
Tapi semuanya berubah saat kau datang

Dan beberapa ingin aku katakan

Selama sisa hidupku
aku ingin bersamamu
aku ingin tinggal di sisi kamu dengan sejujurnya dan sebenarnya
Sampai akhir masa aku
aku akan sentiasa mencintai kamu..mencintai kamu
Selama sisa hidupku
Melalui hari dan malam
aku bersyukur kepada Allah untuk membuka mata
Sekarang dan selamanya untuk bersama kamu

Aku tahu bahawa jauh di dalam hatiku
Aku merasa sangat diberkati ketika aku teringat padamu
Dan aku meminta Allah untuk memberkati semua yang kita lakukan
kamu isteriku dan temanku dan kekuatan bagiku
Dan aku berdoa kita `kembali bersama-sama abadi
Sekarang aku mendapati diriku begitu kuat
Semuanya berubah ketika kamu datang

Dan beberapa aku ingin mengatakan

Aku tahu bahawa jauh di dalam hatiku sekarang bahawa kamu `kembali di sini
daripada aku, aku sangat merasakan cinta
Dan aku tidak ragu
Dan aku menyanyi dengan sekuatnya bahawa aku mencintaimu selamanya

Aku tahu bahawa jauh di dalam hatiku.

No comments: